دمنوش اکسیر سبز مجتهدی

جم ایران از گروه سایتهای ایران نما

دمنوش اکسیر سبز مجتهدی

۳۶۲ بازديد ۰ ۰ ۲ نظر

 


دمنوش اکسیر سبز مجتهدی

23,000 تومان

جزئیات بیشتر و سفارش خرید

 
دمنوش

5 تا از بهترین دمنوش ها برای صبحانه (تحقیقات جدید)

بعد از آب، چای دومین نوشیدنی پر مصرف در سطح جهان است و به دلیل تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد، در سراسر جهان کشت می شود. ممکن است ندانید که تمام چای ها ( به جز گیاهان دارویی ) از برگ درخت کاملیا سیننسیس به دست می آیند. نحوه ی فرآوری برگ ها، طعم رو رنگ چای را تعیین می کند.

پس از این که برگ های گیاهان چیده شدند، در آفتاب خشک می شوند و فرایند اکسیداسیون آغاز می شود و هر چه مدت زمان اکسیداسیون طولانی تر شود، چای تیره تر خواهد بود. اگر شما هم می خواهید به محض بیدار شدن احساس سرحال بودن داشته باشید، صبحتان را با یک لیوان بزرگ آب سرد یا آب نارگیل شروع کنید .

این کار به هیدراته شدن بدنتان کمک می کند و جایگزینی برای هر مایعی که بدن من در طول شب از دست داده است، می باشد. سپس یک فنجان قهوه سیاه یا چای همراه صبحانه میل می کنید ، اگر طرفدار فهوه نیستید، چای گزینه ی ملایم تری است که باعث می شود شما واقعا خوب از خواب بیدار شوید، بدون این که احساس عصبی بودن به شما دست بدهد.

نمونه طیف رنگی ایجاد شده

ایجاد طیف رنگی در فتوشاپ (آموزش کامل گام به گام)

در این آموزش با نحوه ایجاد طیف های رنگی یا گرادیان ها در فتوشاپ آشنا خواهیم شد. در بسیاری از قسمت های فتوشاپ از طیف های رنگی استفاده می شود. ابزار Gradient امکان ترسیم طیف های رنگی از میان لایه ها یا نواحی انتخاب شده و یا از میان ماسک های لایه را فراهم می کند تا بتوانید انتقال های ملایمی از یک لایه به دیگری ایجاد کنید.

طیف های رنگی در فتوشاپ بسیار ارزشمند و پر کاربرد هستند، با استفاده از آنها می توانید متن ها و شکل ها را پر کنید، با تنظیم تصویر Gradient Map یک عکس را رنگ آمیزی کنید و یا افکت های رنگی با سبک لایه Gradient Overlay اضافه کنید و بسیاری موارد دیگر. طیف های رنگی یک روش عالی برای اضافه کردن حس و گیرایی بیشتر به یک تصویر یا طرح مسطح و یکنواخت می باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.